Onze website gebruikt cookies voor zowel de registraties van het aantal bezoekers en een optimale werking van de website. Indien u deze website blijft gebruiken stemt u automatisch in met het gebruik van deze cookies.
Historiek

Ons boekhoudkantoor is in 1989 opgericht door Dany Jacobs. Het eerste jaar wordt het kantoor , toen nog Dany Jacobs bvba genaamd, ondergebracht in de privé woonst van de zaakvoerder. Om de klanten optimaal te kunnen ondersteunen, dient er al snel gezocht te worden naar een ruimere locatie. In 1990 wordt daarom al snel beslist om het gebouw langs de privé-woonst van de zaakvoerder te gebruiken als kantoorruimte en alle boekhoudkundige taken te verhuizen naar de Rozenlaan 23 in Beringen-centrum.

 

Sinds enkele jaren is met An Jacobs en haar echtgenoot Jan Weltens de tweede generatie toegetreden tot de onderneming. Zij zijn allebei afgestudeerd als master in de Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Universiteit Hasselt. Beide hebben de nodige ervaring opgedaan bij Deloitte, wereldwijd één van de grootste internationale organisaties op het gebied van de financiële en zakelijke dienstverlening en behorende tot de “Big 4”.

 

Door een gestage groei wordt ook het gebouw in de Rozenlaan vanaf 2011 te klein zodat er intrek genomen wordt in de huidige locatie te Hekstraat 60 in Beringen. Deze locatie is gelegen net buiten het centrum van Beringen en is goed bereikbaar door nabijheid van de E313 en E314 snelwegen. Aan het kantoor is er parking voorzien voor een 10-tal wagens zodat u nooit te maken krijgt met parkeerproblemen.

Met deze verhuis trachten wij u in ideale omstandigheden bij te staan bij uw loopbaan als zelfstandig ondernemer.

 

In 2017 viert ons kantoor zijn 28 jarig bestaan en kunnen we meer dan ooit terugvallen op een rijke bron aan ervaring, jeugdige dynamiek en een uitgebouwd zakennetwerk

Aviso+, Erkend door BIBF

boekhoudlogoAviso+ | BE 0456.026.001 |
Erkend door het BIBF met erkenningsnummer 201.964, 70056531
| AXA 751-0037975-88 | Fortis 001-6228265-68

 

Disclaimer

Alle informatie op deze website is puur ter informatie. aan teksten kunnen geen rechten worden ontleend. Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen met ons kantoor. Onze dosierbeheerders staan altijd ter beschikking. 

GEDRAGSCODE E-INVOICING

Ons kantoor heeft de gedragscode voor elektronische facturatie ondertekend en wenst hiermee een actieve rol te vervullen ter promotie van digitale facturatie.

 

Lees meer over gedragscode e-invoicing