Onze website gebruikt cookies voor zowel de registraties van het aantal bezoekers en een optimale werking van de website. Indien u deze website blijft gebruiken stemt u automatisch in met het gebruik van deze cookies.
Codabox

Ons kantoor is er zich van bewust dat het werken op zelfstandige basis heel wat administratieve rompslomp met zich meebrengt. Om er voor te zorgen dat u zich zoveel mogelijk kan bezighouden met daar waar u goed in bent, zijn wij constant op zoek naar opportuniteiten om deze administratieve lasten te verlagen. Zo heeft ons kantoor een samenwerking op poten gezet met Codabox. Via codabox kunnen wij uw bankuittreksels verkrijgen en zorgen wij voor alle administratieve formaliteiten en technische verbindingsmodaliteiten met uw bank. Van zodra u hiervoor een volmacht ondertekent, hoeft u uw uittreksels nooit meer af te drukken / in te scannen en aan ons te bezorgen.

 

Codabox 1

 

Wat houdt dit in?  

We zullen vanaf dan identiek dezelfde bankgegevens kunnen afdrukken als uw officiƫle uittreksels en zo uw dossier in alle transparantie kunnen verwerken. Deze gegevens zijn persoonlijk en vertrouwelijk en het is uw bank die ze aan ons zal doorgeven via het beveiligde CodaBox-portaal.

Waarom dit gebruiken?

- U hoeft uw uittreksels niet meer af te drukken op papier of te scannen in pdf-formaat om ze aan ons te bezorgen; wij hebben uw originele uittreksels niet meer nodig!

- Uw elektronische bankuittreksels zullen vanaf dan elke dag naar ons boekhoudkantoor worden verzonden.

- Het saldo van de uittreksels zal aan het einde van elke dag altijd correct zijn en de nummering zal in de meeste gevallen "op dagelijkse basis" geschieden  (gemakkelijk om op die manier informatie terug te vinden in de aanvragen om inlichtingen en het opkuisen van de balansen).

- Uittreksels of banktransacties kunnen niet meer verloren gaan.

- De uittreksels moeten niet meer geklasseerd/geordend worden alvorens ze naar ons te verzenden.

- Dagelijks snel informatie (nagenoeg in real time opkuisen van de balansen en opstellen van aanmaningen aan klanten).

- Centralisatie door ons kantoor van uw bankuittreksels.

- Onbeperkt opnieuw afdrukken van digitale uittreksels (banken moeten niet langer om een duplicaat verzocht worden, waarvoor vaak betaald dient te worden).

 

 

Contactgegevens:

Hekstraat 60
3580 Beringen
011/27.83.20
info@avisoplus.be

Aviso+, Erkend door BIBF

boekhoudlogoAviso+ | BE 0456.026.001 |
Erkend door het BIBF met erkenningsnummer 201.964, 70056531
| AXA 751-0037975-88 | Fortis 001-6228265-68

 

Disclaimer

Alle informatie op deze website is puur ter informatie. aan teksten kunnen geen rechten worden ontleend. Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen met ons kantoor. Onze dosierbeheerders staan altijd ter beschikking. 

GEDRAGSCODE E-INVOICING

Ons kantoor heeft de gedragscode voor elektronische facturatie ondertekend en wenst hiermee een actieve rol te vervullen ter promotie van digitale facturatie.

 

Lees meer over gedragscode e-invoicing